Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Burkynskyi B$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Burkynskyi B. 
Property management dominants for recreational natural resources [Електронний ресурс] / B. Burkynskyi, A. Martienko, N. Khumarova, A. Prokopiuk // Економіка. Екологія. Соціум. - 2018. - Т. 2, вип. 4. - С. 77-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EES_2018_2_4_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 546.877 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Burkynskyi B. V. 
Tools of Decision Making in the Field of strategic advertisement of pharmaceutical Enterprises [Електронний ресурс] / B. V. Burkynskyi, Z. M. Sokolovska, A. B. Alyokhin, N. I. Khumarova, I. V. Kapustyan // Наука та інновації. - 2020. - Т. 16, № 2. - С. 20-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/scinn_2020_16_2_4
Розвиток сучасних інформаційно-комунікаційних технологій сприяє удосконаленню рекламних стратегій, як ефективних інструментів фармацевтичного маркетингу. Проблематика. Необхідність врахування нелінійного динамічного характеру рекламних процесів, наявності впливу численних стохастичних факторів ринкового оточення фармацевтичних підприємств при неможливості отримання однозначного аналітичного рішення актуалізують проблему залучення спеціального математичного апарату дослідження. Мета роботи - дослідити процеси прийняття рішень в галузі стратегічної реклами фармацевтичних підприємств з використанням апарату імітаційного моделювання. Матеріали й методи. Дослідження базується на використанні багатопідходної парадигми імітаційного моделювання в програмному середовищі системи AnyLogic. Як аналітичний матеріал використано дані фармацевтичної компанії ВАТ "Фармак". Результати. Обгрунтовано доцільність залучення методів імітації як інструментів прийняття стратегічних рекламних рішень. Запропоновано імітаційну модель-тренажер, розроблену з використанням комбінації агентного та системно-динамічного підходів на програмній платформі AnyLogic. Процес прийняття рішень проілюстровано результатами різних типів імітаційних експериментів. Окреслено основні напрямки використання моделі-тренажера: моніторинг і прогнозування реакції цільових аудиторій на товарну рекламу; контроль ефективності досліджень нових та перевипуску існуючих препаратів згідно з реакцією ринку та вподобаннями потенційних клієнтів; оптимізація рекламного бюджету з обгрунтуванням доцільності його перерозподілу між оригінальними та генеричними препаратами. Висновки: доведено ефективність використання імітаційних моделей-тренажерів як інструментів формування рекламних стратегій. Розробку може бути рекомендовано для впровадження фармацевтичними компаніями.
Попередній перегляд:   Завантажити - 539.495 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Burkynskyi B. V. 
The competitive strategy profile of Ukrainian inland water transport: economic justification [Електронний ресурс] / B. V. Burkynskyi, S. V. Ilchenko, V. F. Gryshchenko, I. V. Gryshchenko // Naukovyi visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. - 2023. - № 1. - С. 169-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2023_1_27
Purpose. The work aims to build a profile of the competitive strategy of inland water transport of Ukraine and its economic justification. Methodology. The theoretical and methodological basis of the study was the fundamental scientific principles of general economic theory and transport economics, works by domestic and foreign scientists in the field of competitive strategies, economic justification of competitive strategy profiles, and sustainable economic development. We used methods such as "SNW", "SPACE", and "ADL" to solve the tasks of our research. The information base of the study consists of: collected, processed, and summarized primary materials of economic research, official statistics, monographs, and scientific and analytical articles of domestic and foreign authors. Findings. The work determines the economic essence of the competitive strategy profile. The profile of the Ukrainian inland water transport competitive strategy was constructed. The profile by the method of "SNW" was analyzed and economically justified by the "SPACE" and "ADL" methods. In the context of European integration, a system of strategic recommendations for the Ukrainian inland water transport competitive strategy formation was proposed. Originality. In this work, the methodological approach to building a profile of competitive strategy of inland water transport of Ukraine was further developed, which, in contrast to existing methods, includes critical elements of competitive potential, such as natural resource, production, labor, institutional, innovation and investment ones. This allows a comprehensive assessment of the results of economic threats and dangers in its use. The proposed system of recommendations for forming a competitive strategy, which will allow positioning Ukraine's inland water transport in the European market of transport services in terms of European integration. Practical value. The presented results of the study can be used to improve the management system of Ukrainian inland waterway transport, in particular, in the part of selecting the most appropriate models of financing costs for the implementation of competitive strategies of water transport in Ukraine in the conditions of structural changes in the macro-environment in the context of overcoming the consequences of military aggression in the period of post-war recovery of Ukraine.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.197 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського